Personal training

Personal training proefpakket

personal training proefpakket
bij 4everfit bieden wij een personal training proefpakket aan!
Dit is een pakket om kennis te maken met personal training, zo kunt u kijken of personal training iets voor u is. De kosten voor een personal training proefpakket is 55 euro voor 4 personal training sessies van 30 minuten gedurende 2 weken.

Personal Training

Personal training.

 

Bij 4everfit kunt u terecht voor personal training.

U gaat één op één met een personal trainer aan de slag. Het is persoonlijk en doelgericht. U heeft een gehele privé sportruimte met personal trainer tot uw beschikking.

Trainen met een personal trainer zorgt er voor dat u altijd doel gericht traint. De personal trainer maakt een voor u opmaat gemaakte trainingsprogramma, deze gaat u samen met de trainer na streven! Geen zin hebben is er niet meer bij. Door de persoonlijke, enthousiaste aandacht bent u gemotiveerder dan ooit om te blijven trainen.

De start naar een blijvende verandering in je gezondheid, sportprestaties of leefpatroon!

U kunt bij 4everfit personal training volgen tot 2 personen tegelijk bij een trainer. Personal training kan gevolgd worden in de buiten lucht of in de 4everfit sportstudio.

Wilt u aan uw doelstelling werken, meld u aan!

 

Kennismakingsgesprek

Elk individu heeft een andere geschiedenis, een ander leven, een ander doel. Daarom wil ik u eerst uitnodigen voor een kennismakingsgesprek, waarbij we wat dieper in zullen gaan op uw sportervaringen in het verleden, uw eventuele fysieke beperkingen en uw wensen en doelen. Daarna stellen we het heden centraal en vanaf dat moment is het aan de personal trainer om u te helpen.

 

Waar bestaat een sessie uit?

Standaard hanteren wij de volgende Personal Training format:

  • Ontvangst
  • Warming-up
  • Core stability: het van binnenuit warm worden van de romp, ter voorbereiding van de kern van de training; vooral de spierketen voor deze specifieke training wordt geprikkeld. Dit zorgt voor betere stabiliteit
  • Functionele training: met losse gewichten of uw eigen lichaamsgewicht als trainings tool.
  • Cooling down: noodzakelijk om spierpijn te voorkomen en om mentaal tot rust te komen
  • Follow-up: het maken van een nieuwe afspraak / nagenieten met een kop koffie of thee!